Według informacji IAR, klienci czują się oszukani, ponieważ bank skrupulatnie podwyższał oprocentowanie, ale niechętnie obniżał, gdy malał poziom odpowiedniego wskaźnika. Poszkodowani klienci w pozwie podkreślają, że bank bądź nie obniżał oprocentowania w ogóle, bądź obniżał je w niewystarczającym zakresie. Próbowali wcześniej indywidualnie rozmawiać z bankiem ,ale nie przyniosło to rezultatów. Według ekspertów będzie to pierwszy tego typu pozew konsumencki, ale nie pierwszy pozew grupowy.
Rzecznik powalczy o prawa klientów banku
Według informacji IAR, klienci czują się oszukani, ponieważ bank skrupulatnie podwyższał oprocentowanie, ale niechętnie obniżał, gdy malał poziom odpowiedniego wskaźnika. Poszkodowani klienci w pozwie podkreślają, że bank bądź nie obniżał oprocentowania w ogóle, bądź obniżał je w niewystarczającym zakresie. Próbowali wcześniej indywidualnie rozmawiać z bankiem ,ale nie przyniosło to rezultatów. Według ekspertów będzie to pierwszy tego typu pozew konsumencki, ale nie pierwszy pozew grupowy.