Istotą projektu jest przekazanie uczestnikom wiedzy i najlepszych praktyk służących rozwojowi  kancelarii prawnej. Poprowadzą je specjaliści  z najważniejszych dla prawników obszarów:
STRATEGIA I ZARZĄDZANIE: prof. WSB, dr hab. Ryszard Sowiński, doradca Partnerów kancelarii prawnych, prawnik, doradca podatkowy, wykładowca, trener, autor bloga www.NowoczesnaKancelaria.pl
MARKETING I E-MARKETING: Szymon Kwiatkowski, prawnik, specjalista
ds. marketingu usług prawnych i rozwoju biznesu prawniczego, autor bloga www.MarketingPrawa.pl
PR: Agnieszka Brzozowska, doradca ds. komunikacji i wizerunku, PR-owiec w branży usług profesjonalnych, specjalista ds. marketingu i PR w WKB Wierciński, Kwieciński, Baehr www.wkb.com.pl
BUSINESS DEVELOPMENT: Monika Muracka, doradca ds. marketingu i sprzedaży usług prawnych, business development manager, właściciel MDP eventum www.mdpeventum.pl.
- Konkurencja na rynku usług prawniczych jest już dziś bardzo duża. Chcemy wesprzeć prawników przekazując najlepsze rozwiązania i dobre praktyki – mówi Szymon Kwiatkowski, pomysłodawca szkoleń PWSK – Prawnik w sieci klientów.
- Na mapie szkoleń branżowych brakuje miejsca unikalnych spotkań dla prawników z doświadczonymi ekspertami z zakresu marketingu, PR-u i rozwoju biznesu prawniczego. Chcemy zapełnić tę lukę, podejmując to wyzwanie w postaci PWSK. - mówi Monika Muracka, współorganizator szkoleń.

Start cyklu PWSK w dniach 24-25 stycznia 2013 r. w Łodzi. Kolejne w dniach 21-22 lutego w Warszawie, 21-22 marca w Poznaniu, 18-19 kwietnia we Wrocławiu, 23-24 maja w Krakowie. Dowiedz się więcej na http://pwsk.marketingprawa.pl/prawnik-w-sieci-klientow/