- Nastał już czas, żeby to logo, bardzo proste w swoim wyrazie, zastąpić odświeżonym logotypem  – mówi Maciej Bobrowicz. Jego zdaniem potrzeba zmiany logo wynika z potrzeby czasu. - Nasz nowy logotyp będzie nie tylko znakiem radców prawnych, ale także znakiem profesjonalizmu i wysokiej obsługi prawnej. Za tym logiem kryje się autorytet największego samorządu zawodów zaufania publicznego, grupującego blisko czterdzieści tysięcy radców prawnych i aplikantów radcowskich - mówi prezes KRRP.
Zmiana, której dokonała Krajowa Rada Radców Prawnych łączy dotychczasowe logo i elementy dotychczas funkcjonujące np. na sztandarze samorządu radców prawnych. Jak zapewniają przedstawiciele samorządu, nowe logo z powodzeniem przejdzie próbę czasu i może funkcjonować równie długo jak dotychczasowe. Podkreślają, że wprowadzony znak nie jest zupełną zmianą, ale odświeżeniem dotychczasowego logotypu. Modyfikacja nie jest rewolucyjna, a symbolika logotypu doskonale oddaje charakterystykę zawodu radcy prawnego.
Jak poinformował podczas posiedzenia prezes KRRP, nowe logo samorządu radców prawnych jest pierwszym działaniem w ramach planowanej kampanii informacyjnej radców prawnych.