Cykl kolacji Rzeczpospolitej i Wolters Kluwer Polska rozpoczęto od dyskusji: czy marketing na rynku usług prawniczych jest potrzebny? W jaki sposób duże i średnie firmy prawnicze pozyskują klientów? Przykłady. Europa. Polska.

Rozmawialiśmy na podstawie doświadczeń partnerów oraz na podstawie materiałów z forum partnerów zarządzających, które działa w Wielkiej Brytanii o nowoczesnym sposobie zarządzania kancelarią. Udział w kolacji wzięli : mec. Beata Balas-Noszczyk, partner w kancelarii Lovells, Mec. Maciej Bobrowicz, v-ce prezes Krajowej Rady Radców Prawnych, Krzysztof Wierzbowski, partner w kancelarii Wierzbowski Eversheds, Krzysztof Zakrzewski, partner w kancelarii Domański, Zakrzewski, Palinka, Dorota Hołubiec, dyrektor marketingu w kancelarii GLN.

Wideo cz. 2:

Część trzecia zapisu wideo ukaże się już 12 lutego 2007 r.