Rzeczpospolita, razem z Wolters Kluwer Polska rozpoczęła cykl kolacji prawniczych. Zaproszeni goście - przedstawiciele środowiska prawniczego rozmawiają o problemach nowoczesnego zarządzania kancelarią, marketingu usług, sposobach pozyskiwania klientów, trendach, perspektywach, tworzeniu sieci międzynarodowych i konsolidacji. Celem tych spotkań jest poznanie opinii przedstawicieli środowiska na temat polskiego rynku usług prawniczych.

Czytelnicy Rzeczpospolitej oraz Polskiego Serwera Prawa mogą obejrzeć zapis debaty w formie pliku video na stronach www.rp.pl oraz u dołu niniejszego artykułu. Archiwum zarejestrowanych dyskusji będzie dostępne na stronach portalu Rzeczpospolitej. Relacja z debaty znajdzie się w czwartkowym wydaniu Rzeczpospolitej.

Rozpoczęliśmy cykl kolacji Rzeczpospolitej i Wolters Kluwer Polska od dyskusji: czy marketing na rynku usług prawniczych jest potrzebny? W jaki sposób duże i średnie firmy prawnicze pozyskują klientów? Przykłady. Europa. Polska.

Rozmawialiśmy na podstawie doświadczeń partnerów oraz na podstawie materiałów z forum partnerów zarządzających, które działa w Wielkiej Brytanii o nowoczesnym sposobie zarządzania kancelarią. Udział w kolacji wzięli : mec. Beata Balas-Noszczyk, partner w kancelarii Lovells, Mec. Maciej Bobrowicz, v-ce prezes Krajowej Rady Radców Prawnych, Krzysztof Wierzbowski, partner w kancelarii Wierzbowski Eversheds, Krzysztof Zakrzewski, partner w kancelarii Domański, Zakrzewski, Palinka, Dorota Hołubiec, dyrektor marketingu w kancelarii GLN.

Wideo cz. 1:

Część druga zapisu wideo ukaże się 7 lutego 2007 r.