Jeżeli do bloga dodamy biuletyn (autoresponder), to osoby te będą jeszcze bardziej zaangażowane i grupa będzie “ściślejsza” (dzięki biuletynowi można bowiem zbudować silniejszą wieź z subskrybentami). Osoby, które zajrzały na blog tylko raz nie będą należały do tej grupy, ale osoby, które będą tutaj zaglądać co jakiś czas. Te osoby mają również swoje grupy społeczne, z którymi się dzielą informacją…, niekoniecznie w świecie wirtualnym. I tutaj bardzo cenne okazują się serwisy społecznościowe, które pomagają sprawniej szerzyć informację. Więcej>>>
Kluczowa rola bloga w marketingu
Centralnym punktem strategii e-marketingowej kancelarii powinien być blog prawniczy (nie strona firmy prawniczej). Blog jest bowiem miejscem, wokół którego gromadzą się goście. W ten sposób tworzy się grupa społeczna. Grupa społeczna skupiona wokół bloga to klienci, albo potencjalni klienci - twierdzi Rafał Chmielewski, autor bloga poświęconego e-marketingowi prawniczemu.