To już szósta edycja rankingu Acritas budowanego w oparciu o wywiady telefoniczne z blisko 2,300 respondentami - na stanowiskach szefów działów prawnych bądź General Counsel - w globalnych organizacjach, których roczne przychody przekraczają 1 miliard USD. Wywiady zostały przeprowadzone w 55 krajach, między styczniem a sierpniem 2015 r.

Tegoroczna klasyfikacja DLA Piper to wzrost z miejsca 4 w 2014 i miejsca 5 w 2013 r.

– Rezultat tegorocznego badania Acritas napawa optymizmem. Taki poziom rozpoznawalności marki motywuje do stałego podnoszenia jakości naszych usług by zapewniać klientom innowacyjne rozwiązania biznesowe. Jednocześnie uznajemy tę klasyfikację za dużą odpowiedzialność i lekcję pokory. – mówi Krzysztof Wiater, partner zarządzający w DLA Piper w Polsce.

Pełne wyniki badania dostępne będą w styczniu 2016 r.

 

Dowiedz się więcej z książki
Zarządzanie ochroną marki
  • rzetelna i aktualna wiedza
  • darmowa wysyłka od 50 zł