Powstała w 2010 roku grupa niezadowolonych klientów, zarzuca bankowi wadliwie wykonywanie zawartych z konsumentami umów kredytowych i w związku z tym, pobieranie zawyżonych odsetek i powstanie z tego tytułu szkody. Umowy, jakie Bank zawierał pod nazwą „starego portfela”, pozwalały na zbyt swobodne kształtowanie wysokości oprocentowania kredytów hipotecznych przez Zarząd Banku. Jak powiedział Redakcji EBOS.PL, Mec. Iwo Gabrysiak z Kancelarii Wierzbowski Eversheds, według szacunków podanych przez sam Bank, tzw. „stary portfel” liczy ok. 26 000 klientów!
Miejski Rzecznik Konsumentów w Warszawie jako reprezentant grupy niezadowolonych klientów wniósł o ustalenie przez Sąd, że BRE Bank Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą, wynikającą z nienależytego wykonywania umów. Obsługą prawną sporu zajęli się adwokaci z Kancelarii Wierzbowski Eversheds Spółka komandytowa w Warszawie. Więcej>>>