Spółka będzie rozwijana w oparciu o trzy filary: serwis prawny w modelu B2C, serwis prawny w modelu B2B oraz dedykowane aplikację Virtual Law Office. Firma planuje również budowę aktywnych kanałów sprzedaży, które zapewnią jej szybki i stabilny wzrost w dłuższym okresie czasu. Głównym kanałem sprzedażowym ma byd własne call center. Dodatkowo sprzedaż będą wspierać przedstawiciele terenowi. Firma planuje także integrację swoich usług z innymi partnerami, w obszarach gdzie może nieść to użyteczną synergię dla klienta.
Fundusz Private Equity inwestuje w serwis prawa
Spółka będzie rozwijana w oparciu o trzy filary: serwis prawny w modelu B2C, serwis prawny w modelu B2B oraz dedykowane aplikację Virtual Law Office. Firma planuje również budowę aktywnych kanałów sprzedaży, które zapewnią jej szybki i stabilny wzrost w dłuższym okresie czasu. Głównym kanałem sprzedażowym ma byd własne call center. Dodatkowo sprzedaż będą wspierać przedstawiciele terenowi. Firma planuje także integrację swoich usług z innymi partnerami, w obszarach gdzie może nieść to użyteczną synergię dla klienta.









