Jak poinformowano, kupującym jest CCIG Group sp. z o.o., wrocławska spółka z grupy działającej na rynku outsourcingu procesów wsparcia sprzedaży (w tym call center).
Kupując Call Center Poland grupa CCIG znacząco zwiększyła potencjał rozwoju i pozyskała ważne dla historii rynku call center marki.

mBank reprezentowała FKA Furtek Komosa Aleksandrowicz, CCIG Group – Olesiński i Wspólnicy. Z ramienia FKA przeprowadzeniem transakcji kierowali wspólnicy Edyta Jusiel i Leszek Rydzewski wraz z Mariuszem Aleksandrowiczem. Po stronie kupującego doradztwo koordynował kierujący warszawskim biurem Grzegorz Leśniewski.

Edyta Jusiel

Edyta Jusiel

Leszek Rydzewski

Leszek Rydzewski

Mariusz Aleksandrowicz

Mariusz Aleksandrowicz

Leszek Rydzewski podsumowuje: „Praca przy tej transakcji wieńczy reprezentowanie Banku w kilkuletnich relacjach z grupą CCP, od restrukturyzacji dłużnika Banku, który był właścicielem tej grupy, przez przejęcie po nim spółek w układzie i ich przeorganizowanie, po sprzedaż tego aktywa. Cieszymy się też, że FKA mogła doradzać przy kolejnej transakcji w ramach konsolidującego się sektora usług BPO i call center”.

 

Dowiedz się więcej o tej książce
Umowa objęcia akcji
  • rzetelna i aktualna wiedza
  • darmowa wysyłka od 50 zł