Międzynarodowa organizacja Great Place to Work prowadzi rankingi najlepszych miejsc pracy i przyznaje certyfikaty polskim firmom od 14 lat. Model oceny pracodawców oparty jest na danych ilościowych. Przyznanie certyfikatu poprzedza anonimowa ankieta badająca ogólne doświadczenie z miejsca pracy, poziom zaangażowania, zaufania i zadowolenia pracownika. Dodatkowo, firmy starające się o certyfikat Great Place to Work są oceniane pod kątem kultury HR i zarządzania firmą.

 

Zadowolenie pracownika i rozwój 

Chcemy, aby DLA Piper w Polsce było miejscem atrakcyjnym i interesującym dla prawniczych talentów. Certyfikat Great Place to Work potwierdza, że w naszej firmie pracownicy czują się dobrze, mogą się rozwijać i osiągać sukcesy – mówi Jacek Giziński, partner współzarządzający DLA Piper w Polsce. – Podczas przyznawania tego prestiżowego wyróżnienia brane jest pod uwagę zadowolenie pracownika, szanse doskonalenia i jasne zasady zarządzania.

DLA Piper otworzyło warszawskie biuro w 2008 roku. Obecnie - jak informuje - zatrudnia w Polsce 130 prawników i doradców podatkowych, z czego niemal połowę stanowią kobiety. W kancelarii pracuje łącznie 200 osób. Zasady zarządzania oparte są o różnorodność i inkluzywną kulturę pracy. Ponadto, co roku prawnicy firmy poświęcają łącznie 2,5 tys. godzin pracy na działalność pro bono wspierającą pozytywne zmiany społeczne i projekty ważne dla lokalnej społeczności.

To zaszczyt i ogromna satysfakcja, że DLA Piper jako pierwsza kancelaria prawna w Polsce otrzymała certyfikat Great Place to Work – mówi Anna Brzozowska, szefowa działu HR w DLA Piper w Polsce. – Zawdzięczamy to wyróżnienie otwartości i życzliwości, jaką staramy się kultywować w stosunku do każdego pracownika od pierwszego dnia jego pracy w firmie.

Wśród największych firm certyfikowanych przez Great Place to Work w Polsce znajdują się między innymi takie globalne koncerny jak Cisco, Novo Nordisk czy też Volvo Financial Services.

Organizacja Great Place to Work uważana jest za autorytet w dziedzinie oceny miejsca pracy. Działa od 30 lat, promując rozwijanie nowoczesnej kultury zarządzania opartej na zaufaniu jako kluczowej wartości sprzyjającej osiąganiu lepszych wyników biznesowych. Punktem odniesienia do ankiet wypełnianych przez polskie firmy jest ponad 100 milionów ankiet przeprowadzonych w około 10 tys. firm na świecie.