O zwycięstwie kancelarii DLA Piper, dysponującej rozległą siecią biur w Azji, Europie i na Bliskim Wschodzie, zdecydował wysoki poziom świadczonych przez nią usług w wielu dziedzinach prawa. Obsługa prawna Kraft Foods dotyczyć będzie następujących obszarów: reklama, umowy w obrocie handlowym, prawo korporacyjne, prawo pracy, regulacje prawne dotyczące żywności, technologie informatyczne, litygacja oraz nieruchomości.
"Biorąc pod uwagę obecną sytuację ekonomiczną, zdajemy sobie sprawę z potrzeby ograniczania kosztów przez naszych klientów" - mówi Robert Bishop, partner w DLA Piper odpowiedzialny za obsługę Kraft Foods. "Wydatki na usługi prawne nie są tu wyjątkiem. Globalny zasięg i ekspertyza DLA Piper w wielu dziedzinach prawa sprawiają, że możemy wykorzystywać efektywność operacyjną, by oferować naszym klientom jeszcze wyższą jakość usług".

Krzysztof Wiater

Krzysztof Wiater, partner zarządzający warszawskiego biura DLA Piper odpowiedzialny za obsługę Kraft Foods w Polsce, krajach bałtyckich i na Białorusi dodaje: "Proces internalizacji rynków, który obecnie obserwujemy nie oznacza ich unifikacji. To, co stanowi unikalną wartość DLA Piper to jej ogromna wiedza i doświadczenie, zarówno w zakresie międzynarodowych, jak i lokalnych uwarunkowań".
"Głównym celem, który nam przyświecał było obniżenie kosztów codziennej obsługi prawnej naszych biur na świecie bez jakiegokolwiek uszczerbku dla jakości świadczonych na naszą rzecz usług" - wyjaśnia Gerhard Pleuhs, Senior Vice President and Deputy Genral Counsel w Kraft Foods. "Poprzez wzmocnienie naszych obecnych relacji z DLA Piper możemy zmniejszyć liczbę obsługujących nas kancelarii, co jest dla Kraft Foods bardzo korzystnym rozwiązaniem".