Firma doradcza Deloitte już po raz siódmy była audytorem XIII edycji Plebiscytu „Telekamery Tele Tygodnia 2010”. W plebiscycie czytelnicy magazynu wybierali m.in. najpopularniejsze programy, seriale, kanały oraz osobowości telewizyjne. Plebiscyt cieszy się od lat niezmienną popularnością - w obecnej edycji została oddana rekordowa liczba głosów – łącznie drogą pocztową, przez Internet oraz sms-y oddano prawie 850 tysięcy poprawnych głosów. - Praca nad tak popularnym plebiscytem jak Telekamery Tele Tygodnia rozpoczynają się już na kilka miesięcy przed konkursem – podkreśla Jakub Bojanowski, Partner w Dziale Zarządzania Ryzykiem Deloitte.

Czytelnicy Tele Tygodnia głosowali w szesnastu kategoriach: Osobowość - Informacje i publicystyka, Komentator sportowy, Prezenter pogody, Muzyka, Aktorka, Aktor, Teleturniej, Program rozrywkowy, Serial polski oryginalny, Adaptacja serialu zagranicznego, Serial zagraniczny, Kanał filmowy, Kanał popularnonaukowy i kulturalny, Kanał sportowy, Kanał dziecięcy, Kanały informacyjne i biznesowe. Deloitte zliczył oddane głosy drogą pocztową oraz weryfikował poprawność głosowania prowadzonego kanałami elektronicznymi. - Systemy informatyczne służące do liczenia głosów są oceniane przez audytora już na etapie ich projektowania. Wybór konkretnej architektury systemu do zbierania i liczenia głosów oraz ergonomia samego głosowania przekładają się na popularność plebiscytu  – mówi Konrad Kompa, Konsultant w Dziale Zarządzania Ryzykiem Deloitte.