Marcin Kolasiński kieruje w kancelarii praktyką prawa konkurencji i regulacji, a Weronika Achramowicz jest uznanym specjalistą w zakresie fuzji i przejęć oraz doradcą sektora gier hazardowych. - Obie branże rozwijają się teraz w szybkim tempie, a zarówno Marcin jak i Weronika doskonale potrafią za tym rozwojem podążyć" – podsumował nominacje Marcin Gmaj, partner zarządzający warszawską kancelarią Baker & McKenzie.
Marcin Kolasiński jest radcą prawnym, specjalizuje się w szczególności w polskim i europejskim prawie ochrony konkurencji i konsumentów, prawie dotyczącym zwalczania nieuczciwej konkurencji, prawie zamówień publicznych, przepisach dotyczących bezpieczeństwa produktów, a także rozwiązaniach prawnych sektorów regulowanych. Ma bogate doświadczenie w prowadzeniu postępowań dotyczących koncentracji przedsiębiorców, praktyk ograniczających konkurencję oraz wycofania produktów niebezpiecznych z rynku. Marcin Kolasiński koordynuje także praktykę compliance w kancelarii Baker & McKenzie. Przed dołączeniem do zespołu kancelarii, pełnił funkcję Zastępcy Dyrektora Departamentu Ochrony Konkurencji w Urzędzie Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Jest autorem wielu publikacji w prasie codziennej i specjalistycznej oraz prelegentem na licznych konferencjach. Jako eksperta w dziedzinie prawa konkurencji rekomendują go zarówno międzynarodowe wydawnictwa badające rynek kancelarii prawnych na świecie: Legal 500, Chambers Europe oraz PLC Which Lawyer? jak również koncentrujący się na praktyce ochrony konkurencji Global Competition Review.
Weronika Achramowicz jest radcą prawnym, specjalizuje się w prawie handlowym, ze szczególnym uwzględnieniem fuzji i przejęć oraz transakcji typu private equity.
Posiada wieloletnie doświadczenie w doradztwie prawnym na rzecz podmiotów działających w zakresie gier hazardowych. Obejmuje ono zarówno aspekty regulacyjne dotyczące organizatorów kasyn gry (w tym gier na automatach) oraz podmiotów urządzających zakłady wzajemne, także w ujęciu transgranicznym i prawa unijnego, jak również organizatorów gier losowych w ramach akcji marketingowych i promocyjnych.