W opinii studentów prawa Accreo Taxand jest na siódmym najbardziej pożądanym pracodawcą wśród firm prawniczych i konsultingowych Polsce. Podczas corocznej konferencji zorganizowanej przez Europejskie Stowarzyszenie Studentów Prawa ELSA Poland podsumowano Dni Edukacji Prawniczej i przedstawiono wyniki badań przeprowadzonych wśród studentów prawa w Polsce. Na zakończenie spotkania organizatorzy przyznali tytuły: "Mecenasa Edukacji Prawniczej 2007". Wśród uhonorowanych organizacji znalazło się Accreo Taxand.
Tytuł Mecenasa Edukacji Prawniczej otrzymują firmy, które w istotny sposób przyczyniają się do rozwoju edukacji prawniczej w Polsce oraz wspólnie z ELSA Poland tworzą projekty uzupełniające program szkolenia przyszłych prawników.

Jak mówi Justyna Piesiewicz, Dyrektor ds. Marketingu i PR w Accreo Taxand: "Ten rok był dla nas szczególnie ważny. Wspólnie z ELSA Poland rozpoczęliśmy cykl spotkań - Lets Talk about Tax, wzięliśmy udział w Dniach Edukacji Prawniczej, Prawniczych Targach Pracy, zorganizowaliśmy pierwszą edycję konkursu Taxand Challenge (do którego zgłosiło się ponad 400 osób) oraz cykl spotkań na 9 uczelniach w Polsce. Jesteśmy zaszczyceni, że tak ważna organizacja jak ELSA już w drugim roku naszej działalności zaszczyciła nas przyznając tytuł Mecenasa Edukacji Prawniczej".

Podczas konferencji ELSA Poland przedstawiła również wyniki badań przeprowadzonych przez międzynarodową grupę badawczą Ipsos wśród studentów prawa w Polsce. W badaniu wzięło udział 1148 respondentów.

Według Andrzeja Puncewicza, Partnera w Zespole Doradztwa Podatkowego: "Po dwóch latach działalności zajmujemy czołowe miejsca w rankingach firm doradczych. Badania przeprowadzone przez Ipsos potwierdziły, że Accreo Taxand jest dynamiczną i szybko rozwijającą się firmą, w której chcą pracować przyszli prawnicy. W tym roku 11% badanych studentów wskazało nas jako pożądanego pracodawcę, co uplasowało Accreo Taxand na siódmym miejscu w porównaniu z 29 miejscem w roku ubiegłym. Z badania wynika również, iż odnotowaliśmy największy z wszystkich firm wzrost rozpoznawalności marki: z 7% w 2006 r. do 24% w 2007 r. To dla nas ogromny sukces."