Odwiedzając po dłuższym czasie stronę firmową może dokonać wielu – niekoniecznie pozytywnych – odkryć. Niekatulany zakres usług, nazwiska pracowników, którzy nie pracują w kancelarii od wielu miesięcy, czy – w najgorszym wypadku  - stare dane do kontaktu.

Poza regularną aktualizacją strony poprzez wprowadzanie zmian wynikających z funkcjonowania kancelarii, warto popatrzeć na jej zawartość z punktu widzenia klienta. W tym celu należy zadać sobie pytanie, czy na stronie naprawdę znajdują się takie informacje, jakich poszukuje klient i czy łatwo jest je odnaleźć. Częstym błędem popełnianym przy tworzeniu stron internetowych kancelarii jest realizacja wizji kancelarii i umieszczanie tam informacji, które są ważne dla właścicieli, a nie koniecznie dla klienta.  Kluczem do zdobycia nowych zleceń jest właściwa prezentacja oferty kancelarii, a nie na przykład obszerna informacja o historii jej powstawania umieszczona na stronie startowej. Klient przeglądając dziesiątki stron kancelarii podatkowych szuka przede wszystkim przyjaznej, tj. łatwo dostępnej, zrozumiałej i przejrzystej informacji, a także elementów, które odróżniają firmę od konkurencji. Jeśli więc strona – od strony graficznej i merytorycznej – nie będzie różnić się od pozostałych, klient nie będzie jej pr
zeglądał i nie odwiedzi jej ponownie.

Dobrą praktyką jest np. komunikowanie specjalizacji i profilu klientów, do których kancelaria adresuje swoją ofertę. Zupełnie inny charakter będzie miał przekaz skierowany do klientów indywidualnych, a inny do firm. Z kolei obsługa określonych branż, czy wykonywanie określonych czynności wymusza dalsze zróżnicowanie komunikatu dla klientów.

Nie mniej ważna jest wizualizacja - spójna z system identyfikacji wizualnej kancelarii, czyli dopasowanie barw, grafiki, logotypu na stronie www z innymi nośnikami graficznymi – szyldem, papierem firmowym, wizytówkami, materiałami promocyjnymi itp.

Wraz z upowszechnieniem Internetu i wkraczaniem nowych technologii w praktycznie każdą dziedzinę życia, samo istnienie w sieci nie wystarczy. Klient staje się coraz bardziej wymagający, a jednocześnie nie lubi tracić czasu – potrzebuje odpowiednio podanej informacji. Dlatego waż ważne jest stworzenie w sieci platformy komunikacji z klientem, jej stałe monitorowanie i ulepszanie.