Pracownik nie musi zgłosić wypadku w drodze do pracy
Z uwagi na to, że pracodawca nie może wyciągnąć konsekwencji służbowych z powodu niezgłoszenia przez pracownika wypadku, jakiemu uległ on w drodze do lub z pracy, należy przyjąć, że zgłoszenie takiego zdarzenia jest raczej przywilejem niż obowiązkiem pracownika.
W systemie LEX znajdziesz zagadnienie powiązane z tym artykułem:
Czytaj więcej w systemie informacji prawnej LEX
To zagadnienie zawiera:
{"dataValues":[1915,254,56,42,9,1],"dataValuesNormalized":[17,3,1,1,1,1],"labels":["Orzeczenia i pisma urz\u0119dowe","Pytania i odpowiedzi","Komentarze i publikacje","Akty prawne","Wzory i narz\u0119dzia","Procedury"],"colors":["#EA8F00","#940C72","#007AC3","#85BC20","#232323","#E5202E"],"maxValue":2277,"maxValueNormalized":20}
Czytaj więcej w systemie informacji prawnej LEX
- innego zatrudnienia lub innej działalności stanowiącej tytuł ubezpieczenia rentowego,
- zwykłego wykonywania funkcji lub zadań zawodowych albo społecznych,
- zwykłego spożywania posiłków,
- odbywania nauki lub studiów.
| Dowiedz się więcej z książki |
 |
Jednorazowe odszkodowanie z ubezpieczenia wypadkowego
- rzetelna i aktualna wiedza
- darmowa wysyłka od 50 zł
|