Czy należy rejestrować podejrzenie choroby zawodowej u byłego pracownika?
Pracodawca, będąc zobowiązanym do prowadzenia rejestru podejrzeń chorób zawodowych, powinien w nim zamieszczać wszelkie przypadki takich podejrzeń zgłoszonych przez pracownika lub byłego pracownika. Dotyczy to zarówno zgłoszeń kierowanych bezpośrednio do pracodawcy, jak i tych, o których pracodawca formalnie uzyskuje zawiadomienie.
W systemie LEX znajdziesz zagadnienie powiązane z tym artykułem:
Czytaj więcej w systemie informacji prawnej LEX
To zagadnienie zawiera:
{"dataValues":[7172,1661,531,94,78,29],"dataValuesNormalized":[15,4,2,1,1,1],"labels":["Pytania i odpowiedzi","Orzeczenia i pisma urz\u0119dowe","Komentarze i publikacje","Procedury","Akty prawne","Wzory i narz\u0119dzia"],"colors":["#940C72","#EA8F00","#007AC3","#E5202E","#85BC20","#232323"],"maxValue":9565,"maxValueNormalized":20}
Czytaj więcej w systemie informacji prawnej LEX
| Dowiedz się więcej z książki |
 |
Ustawa o ubezpieczeniu społecznym z tytułu wypadków przy pracy i chorób zawodowych.
- rzetelna i aktualna wiedza
- darmowa wysyłka od 50 zł

|