Pytanie
Spółka w ramach umowy przetargowej z gminą odbiera cyklicznie od mieszkańców odpady niebezpieczne, w tym elektronikę, przeterminowane lekarstwa i inne odpady. Odbiory są realizowane nie w ramach PSZOK, lecz w tzw. zbiórce objazdowej. Po odebraniu odpady te trafiają do magazynu - miejsca zbierania odpadów, gdzie po zgromadzeniu odpowiedniej ilości transportowej są przekazywane podmiotom je zagospodarowującym.
W jaki sposób powinny zostać wystawione KPO pomiędzy spółką odbierającą dane odpady a podmiotem je zagospodarowującym?
Chodzi o rubrykę "Miejsce prowadzenia działalności" dla posiadacza odpadów, który przekazuje odpad - w tym wypadku to gmina, z której odebrano odpady, czy też miejsce ich zbierania?
Jak powinna wyglądać karta ewidencji dla tego odpadu?
Czy powinny być dwie karty ewidencji - jedna ze względu na gminę, z której odebrano odpad, druga ze względu na miejsce zbierania odpadów?