Pytanie
Pracownik naszej spółki wystawiając fakturę pomylił się w jej opisie i zaznaczył, dotyczy ona premii pieniężnej za grudzień 2011 r., a nie za IV kwartał 2011 r. Faktura została wysłana do nabywcy. Odbiorca poinformował nas, że opis w treści faktury nie jest prawidłowy, gdyż powinien dotyczyć IV kwartału, a nie grudnia ubiegłego roku. W związku z tym niezwłocznie wystawiona została nota korygująca.
Niestety nota została odesłana, gdyż według naszego kontrahenta wystawienie noty nie może dotyczyć pomyłek w pozycjach faktury określonych w § 5 ust. 1 pkt 6-12, rozporządzenia w sprawie faktur. Zmiana ta dotyczy zakresu wykonanej usługi (chodzi o § 5 ust. 1 pkt 6 rozporządzenia w sprawie faktur).
Czy ww. pomyłka jest tożsama z "zakresem wykonanych usług", o którym mowa w rozporządzeniu?