Pytanie
Firma zleciła agencji reklamowej wykonanie projektu strony internetowej składającego się z przygotowania planu promocji w Internecie, zakupu zdjęć z banku zdjęć, tematycznej animacji, korekty tekstów PR, zainstalowania CMS (system umożliwiający łatwe zarządzanie treścią serwisu internetowego), optymalizacji SEO, integracji z witryną Facebook, profesjonalnej sesji zdjęciowej maszyny, zaprojektowania szablonu e-mail oraz wdrożenia serwisu za łączną cenę 7500 zł. W ramach tej samej umowy, agencja ma stworzyć identyfikację wizualną polegającą na projekcie logotypu, projekcie papieru firmowego i wizytówek za ceną 1500 zł oraz projekty graficzne folderu za cenę 1200 zł, teczki firmowej za kwotę 500 zł i roll-up za kwotę 500 zł. Agencja przeniesie na firmę majątkowe prawa autorskie do tych projektów. Firma prowadzi PKPiR.
Czy poniesiony wydatek w całości potraktować jako zakup jednego prawa autorskiego czy rozbić go na poszczególne projekty?