Pytanie
Spółka raz w miesiącu organizuje spotkania pracowników z managerami w biurze w grupach (spotkania działowe). Dwa razy w roku organizuje spotkania dla wszystkich pracowników. Konieczność organizowania spotkań wynika z faktu, że około 80% zatrudnionych osób pracuje na terenie całej Polski i w siedzibie spółki pojawiają się tylko podczas tych spotkań. Spotkania mają charakter służbowy i odbywają się z godnie z zaplanowaną całodzienną agendą. Spółka nigdy nie doliczała do dochodu pracownikom kosztów poczęstunku oraz hoteli. W tym roku kadra zarządzająca podjęła decyzje, że takie spotkanie odbędzie się wyjątkowo w wynajętym hotelu na Mazurach. Spotkanie zostało tak przygotowane, że po przyjeździe pracownicy mają obowiązkowe spotkania i szkolenia do wieczora. Wieczorem zaplanowane jest kolacja, a na drugi dzień po śniadaniu powrót.
Czy w świetle pojawiających się ostatnio interpretacji przepisów podatkowych taki wyjazd może być potraktowany jako wyjazd służbowy niemający charakteru świadczenia na rzecz pracowników i nie dodawany do dochodu uczestnikom?