Andrzej Szromnik w książce Marketing terytorialny. Miasto i region na rynku kompleksowo omawia specyfikę marketingu jednostki osadniczej i marketingowe podejście w zarządzaniu miastami i regionami, a także główne problemy funkcjonowania współczesnych miast konkurujących z innymi o dostęp do deficytowych czynników rozwojowych. Dużo uwagi poświęca również zasadom i procedurom budowy marketingowych strategii pozyskiwania i utrzymywania rynków wewnętrznych i zewnętrznych.


W piątym wydaniu książki czytelnik znajdzie omówienie zagadnień dotyczących:
• marketingowej strategii city placement (promocja miasta w filmie),
• koncepcji kreowania i rozpowszechniania idei w marketingu miast i regionów,
• strategii ekspansji terytorialnej szkół wyższych w międzynarodowej przestrzeni edukacyjnej,
• marketingowych działań w zakresie pozyskiwania kwalifikowanej siły roboczej przez regiony wiedzy,
• strategii pozycjonowania miast i regionów z uwzględnieniem warunków oraz procedur operacyjnych,
• marketingowego podejścia do lokalizacji obiektów handlowych.


Adresaci:
Publikacja jest przeznaczona dla pracowników samorządowych i radnych, pracowników sektora publicznego, menedżerów i innych osób zainteresowanych propagowaniem podejścia marketingowego w praktyce funkcjonowania samorządów terytorialnych. Książka może również wzbogacić bibliotekę pracowników naukowych, studentów i doktorantów zajmujących się problemami wdrożenia podejścia marketingowego w zarządzaniu terytorialnymi jednostkami samorządowymi.

Dowiedz się więcej z książki
Marketing terytorialny. Miasto i region na rynku
  • rzetelna i aktualna wiedza
  • darmowa wysyłka od 50 zł