W ciągu dwóch dni konferencji zaproszeni goście - praktycy i teoretycy prawa i reklamy - poruszać będą takie kwestie jak: nieuczciwa reklama w orzecznictwie sądów krajowych oraz Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej, aspekty reklamy porównawczej, czy ochrona zbiorowych interesów konsumentów. Podczas Konferencji specjaliści opowiedzą także o zagadnieniach związanych z różnorodnymi rodzajami reklamy. W szczególności, omówione zostaną nowe metody, znajdujące coraz szersze zastosowanie w praktyce marketingowej.
„Ciekawy tytuł konferencji zobowiązuje - w jej trakcie postaramy się pokazać, gdzie leży granica dopuszczalnej reklamy. W praktyce bardzo często zadaniem prawnika jest znalezienie rozwiązania pozwalającego na realizację zamierzeń klienta przy ograniczeniu ryzyka prawnego do akceptowalnego przezeń poziomu. Nie jest to łatwe zadanie, ponieważ przepisy z zakresu prawa reklamy często posługują się ocennymi pojęciami takimi jak np. dobre obyczaje. Dlatego prawnik doradzający w obszarze reklamy musi mieć nie tylko obszerną wiedzę na temat przepisów prawa, ale również praktyczną znajomość reguł prowadzenia reklamy oraz wyczucie niuansów danej branży.” - wyjaśnia Michał Strzelecki, ekspert z Departamentu Własności Intelektualnej i Nowych Technologii kancelarii Grynhoff Woźny Wspólnicy.
Dalsze informacje: http://www.elsa.org.pl/reklama









