To efekt podpisanej na początku października umowy. - Jest to kolejne porozumienie o współpracy pomiędzy Krajową Radą Radców Prawnych i Wolters Kluwer Polska. Celem towarzyszącym podpisaniu Porozumienia było zainicjowanie następnego etapu kooperacji, rozpoczętej w kwietniu 2016 roku, a  także rozszerzenie jej zakresu - mówi Joanna Rossa, dyrektor Rynku Kancelarie Prawne Wolters Kluwer Polska .

Preferencje dla małych kancelarii

Zgodnie z umową, wydawnictwo Wolter Kluwer otrzymało tytuł Partnera Krajowej Izby Radców Prawnych w zakresie branży publikacji prawniczych. Zgodnie z wolą obu stron najmniejsze kancelarie radcowskie - 1- i 2-osobowe - aż do końca 2019 roku będą miały prawo skorzystać z najnowszej oferty wydawnictwa Wolters Kluwer Polska na preferencyjnych warunkach cenowych. - Jesteśmy dumni z zaufania, jakim ponownie obdarzają nas radcowie prawni. Cieszymy się z tej współpracy, również ze względu na fakt, że wybór LEX-a oznacza dla nas wszystkich lepsze stosowanie prawa na co dzień - mówi Włodzimierz Albin, prezes Wolters Kluwer Polska. I podkreśla, że jest przekonany, że korzystający z tego produktu radcowie prawni znajdą w nim wszystko, co jest potrzebne w ich codziennej pracy.

 

Pomoc w zarządzaniu kancelarią

Jak informuje wydawnictwo, w ramach poruzumienia z samorządem małe kancelarie radcowskie będą mogły korzystać z wybranych elementów Systemu Informacji Prawnej LEX oraz z współpracujacym z nim produktem Kancelaria Prawna, który jest intuicyjnym i bezpiecznym oprogramowaniem do zarządzania pracą w kancelarii prawniczej, stworzonym na podstawie badań oraz analiz potrzeb i oczekiwań prawników.

Poza dostępem do aktów prawnych, orzecznictwa i komentarzy, system pozwala na gromadzenie dokumentów w uporządkowany sposób poprzez skanowanie i podpinanie ich do spraw, czynności i terminów. Może być narzędziem w pracy zespołów procesowych, które np. przypomni o realizacji terminów we wskazanym momencie. Planowanie i kontrola zadań odbywa się w łatwy i szybki sposób, a dzięki personalizacji, zadania wyświetlane są według własnych kryteriów. Możliwe jest także udostępnianie do wglądu wybranym klientom kancelarii przeznaczonych dla nich informacji o sprawach, dokumentach, czynnościach, zadaniach oraz kosztach.