Kancelaria Tokarczuk, Jędrzejczyk i Wspólnicy Gide Loyrette Nouel utworzyła nowe stanowisko dyrektora marketingu. Do kancelarii dołączyła Dorota Hołubiec, wcześniej dyrektor w kancelarii Salans. Kultura międzynarodowa sprawia, że firmy prawnicze są bardziej profilowane na biznes i działają tak, jak biznes.

- Firmy prawnicze w Polsce są pod wpływem procesu internacjonalizacji. Ma to wpływ na to, w jaki sposób kancelarie zdobywają klientów. Kultura międzynarodowa sprawia, że firmy prawnicze są bardziej profilowane na biznes i działają tak, jak biznes.  Ten postępujący dryf kancelarii w kierunku budowy struktur biznesowych widać przede wszystkim w polityce rekrutacyjnej, widać na co partnerzy stawiają akcenty zatrudniając nowych pracowników, którzy mają pomóc w zarządzaniu kancelarią. Ostatnio jedna z największych firm prawniczych Wardyński i Wspólnicy zatrudniła pierwszego w swojej historii marketing managera. To jasny i interesujący sygnał dla innych polskich firm prawniczych. Podobne ruchy, rozbudowując marketing, wykonała kancelaria Magnusson oraz White & Case. Warszawa dojrzewa do profesjonalnej polityki marketingowej na rynku usług prawniczych - mówi Jeffrey Forbes, założyciel i Regional Chairman, stowarzyszenia PM Forum, skupiającego specjalistów marketingu usług oraz partnerów w firmach prawniczych i konsultingowych w regionie Europy Środkowo-wschodniej.

(Źródło: GLN/KW)

www.gide.com