Nowopowstała firma jest siódmą co do wielkości kancelarią na świecie pod względem liczby prawników i profesjonalnych doradców. Dentons przyjął strukturę szwajcarskiego Verein.
Jak można przeczyyać w komunikacie przesłąnym do mediów, zespół Dentons to ponad 2500 prawników w 79 biurach i 52 krajach – w Europie, Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Rosji, na Bliskim Wschodzie, w Azji Środkowej, Chinach i Afryce. Cechą wyróżniającą kancelarię na tle innych międzynarodowych firm prawniczych jest jej policentryczny charakter. Dentons nie posiada jednej centrali ani dominującej kultury narodowej. Każde biuro jest ważnym ogniwem firmy i oferuje swoim klientom dostęp do ekspertów na całym świecie, we wszystkich sektorach gospodarki i dziedzinach prawa.      
Jak mówi Tomasz Dąbrowski, partner zarządzający kancelarią Dentons w Polsce, Dentons rzuca wyzwanie ścisłej elicie największych globalnych firm prawniczych, łącząc wysoką jakość usług w Polsce i na świecie w sposób, który odzwierciedla światowy trend prowadzenia praktyki prawniczej. - Nowa kancelaria zbudowana jest na solidnych fundamentach trzech wysoce renomowanych firm prawniczych. Pozostajemy skoncentrowani na oferowaniu wszystkim naszym klientom, działającym w coraz bardziej wymagającym środowisku biznesowym, konkurencyjnego poziomu obsługi prawnej, koncentrując się na proponowaniu kreatywnych i możliwych do zrealizowania rozwiązań biznesowych i prawnych - podkreśla Tomasz Dąbrowski.
A Ewa Płocharska, marketing & business development director polskiej kancelari Dentons dodaje, że nowa marka to również nowe wartości oraz nowy logotyp, który sygnalizuje rozszerzenie działalności kancelarii Dentons na inne kontynenty.
- Dotychczas funkcjonujące adresy e-mailowe oraz strony internetowej zostały zamienione na ‘dentons.com’. Automatyczne przekierowania umożliwiają korzystanie ze starej domeny i zapewniają płynny przepływ informacji - dodaje Ewa Płocharska.