Firma doradcza Deloitte uzyskała największe przychody we wszystkich czterech segmentach usług dla sektora ochrony zdrowia objętych raportem: life sciences, płatnicy świadczeń zdrowotnych, świadczeniodawcy oraz publiczna opieka zdrowotna. Autorzy opracowania podkreślili, że czynniki, wpływające na sukces firmy to przede wszystkim odpowiednie podejście do wyzwań stawianych przez klientów oraz kompleksowa analiza.
„Deloitte jest dumny z pozycji lidera pod względem wielkości przychodów i udziału w rynku. Na wyjątkową uwagę zasługują zdolności naszych lokalnych firm do zespołowego działania w różnych obszarach geograficznych.” – podkreśla Bob Go, Partner Zarządzający działem Global Life Sciences and Health Care (LS&HC) w Deloitte.
Według autorów raportu, firma Deloitte jest doskonale przygotowana do świadczenia usług doradczych dla klientów stojących przed różnymi wyzwaniami, jakie niesie za sobą działalność w tej specyficznej branży. Przede wszystkim do rozstrzygania niejasności powstających na styku różnych, tradycyjnie oddzielonych od siebie sektorów, związanych z ochroną zdrowia.
„Deloitte od dawna świadczy kompleksowe usługi na rzecz podmiotów z szeroko rozumianego sektora ochrony zdrowia (ang. Healthcare) w zakresie różnych sfer ich działalności. W Polsce współpracujemy z wieloma partnerami, zarówno publicznymi, jak i prywatnymi. Podobnie jak w innych krajach, także w Polsce widzimy potencjał sektora i jesteśmy przekonani, że rynek ten będzie się dalej dynamicznie rozwijał. Jesteśmy przygotowani aby wobec zachodzących zmian wspierać liderów rynku”- mówi Michał Kłosiński, Partner w dziale Doradztwa Podatkowego Deloitte.
Deloitte został doceniony także za umiejętność stworzenia elastycznej oferty, zwłaszcza korzystania ze swych globalnych praktyk w dziedzinie doradztwa podatkowego jak również za dobre przygotowanie do udzielania porad prawnych. Umiejętności te są szczególnie ważne w epoce istotnych zmian regulacyjnych na wielu rynkach świata, na których łańcuchy dostaw, procesy związane z powstawaniem nowych leków, sprzedaż i dystrybucja mają coraz bardziej globalny charakter.

Źródło: Kennedy Consulting Research & Advisory; Healthcare Consulting Marketplace