W kancelarii Wardyński i Wspólnicy zdecydowano o stworzeniu portalu internetowego prezentującego ogólną wiedzę dotyczącą zagadnień prawnych, wzbogaconą o informacje procesowe. - Wraz z rozwojem internetu, spada skłonność klientów do płacenia za wiedzę podstawową dotyczącą zagadnień prawnych. Bez trudu można ją bowiem znaleźć przy użyciu wyszukiwarek internetowych. Aby nie stracić kontaktu z potencjalnymi klientami, zdecydowaliśmy się także prezentować takie informacje, robiąc to jednocześnie na profesjonalnym poziomie tłumaczy Pulsowi Biznesu dr Marcin Radwan-Röhrenschef, pomysłodawca nowych form kontaktu z klientami w kancelarii Wardyński i Wspólnicy, adwokat kierujący zespołem rozwiązywania sporów i arbitrażu. U Wardyńskiego i Wspólników uznano jednak, że sam portal to za mało. Jak w każdym innym biznesie, technologie powinny przełożyć się na namacalne korzyści związane z obniżeniem kosztów i zwiększeniem atrakcyjności usług dla klientów. Zaczęto od usprawnienia operacyjnego obsługi klientów. Oparto się przy tym na rozwiązaniach stosowanych na potrzeby wewnętrzne od 2007 r. Wtedy to w kancelarii zdecydowano się na digitalizację dokumentów i przechowywanie ich w formie plików pdf z wykorzystaniem środowiska do pracy grupowej IBM Lotus Domino.

Dla firm ktore nie zdecydują się na przygotowanie na zamówienie specjalnych, drogich aplikacji do digitalizacji pracy, Wolters Kluwer Polska przygotował oprogramowanie, sprzedawane "z pudełka". Pakiet  "Kancelaria Prawna", oprogramownie oferowane przez Wolters Kluwer Polska, łączy w sobie możliwości systemu klasy CRM z oprogramowaniem ułatwiającym rozliczanie wszelkich czynności wykonywanych na rzecz klientów. Umożliwia zarządzanie informacjami w prosty i bezpieczny sposób, a przyjazny interfejs użytkownika pozwala na szybkie opanowanie aplikacji i wdrożenie jej w kancelarii. Dzięki elastycznej formie Kancelaria Prawna łatwo dostosowuje się do aktualnych wymagań użytkowników i ewoluuje wraz z rozwojem i zmianami w samej kancelarii.

Kancelaria Prawna to nowoczesny system informatyczny, będący efektem kilkuletniej pracy specjalistów z zakresu informatyki i prawa. Sprawnie współpracuje z Systemem Informacji Prawnej LEX, umożliwiając w ten sposób kompleksową obsługę firm prawniczych na niemalże każdej płaszczyźnie działania. Dodatkowo, z uwagi na zróżnicowaną strukturę kancelarii, występuje w trzech wersjach. Wersja Silver przeznaczona jest dla mniejszych kancelarii, natomiast Gold i Platinum bez problemów
zorganizują pracę w potężnych firmach prawniczych. - Program „Kancelaria Prawna” trafił do naszej kancelarii ponad rok temu. W tym czasie zarówno prawnicy jak i pracownicy sekretariatu zdążyli docenić istotne ułatwienia związane z użytkowaniem tego produktu. Niewątpliwą zaletą omawianego programu jest przejrzystość oraz łatwość obsługi. Dzięki temu programowi organizacja pracy w kancelarii znacznie się poprawiła - mówi Bogusław Szpinda, prowadzący kancelarię adwokacką w Koszalinie.

Więcej informacji o programie.