Z wnioskiem o interpretację wystąpiła spółka zajmująca się badaniami rynku i opinii. Firma planuje wprowadzić ofertę badań „tajemniczego klienta” w punktach sprzedaży, w celu oceny jakości obsługi. Usługa badania „tajemniczego klienta” polega na wizycie pracownika spółki w punkcie sprzedaży. Pracownik wciela się w rolę prawdziwego klienta i podczas wizyty w punkcie sprzedaży gromadzi różnorodne informacje na temat jakości obsługi. W wielu przypadkach wizyta wiąże się z zakupem usługi lub towaru przez „tajemniczego klienta”. W większości przypadków kwota zakupu jest znacznie niższa niż 450 zł. Z uwagi na fakt, że „tajemniczy klient” powinien pozostać anonimowy nie powinien do usługi prosić o fakturę, gdyż taka prośba stwarza ryzyko ujawnienia go. Dokonując zakupu pobiera zatem paragon. Spółka jest podatnikiem podatku VAT i nie korzysta ze zwolnienia podmiotowego.

To zagadnienie zawiera:

{"dataValues":[41277,13795,1034,95,54],"dataValuesNormalized":[15,5,1,1,1],"labels":["Orzeczenia i pisma urz\u0119dowe","Pytania i odpowiedzi","Komentarze i publikacje","Procedury","Akty prawne"],"colors":["#EA8F00","#940C72","#007AC3","#E5202E","#85BC20"],"maxValue":56255,"maxValueNormalized":20}

Czytaj więcej w systemie informacji prawnej LEX