"Link4 (...) w szczególności wyraża ubolewanie z powodu sposobu, w jaki w jej reklamach przedstawiona została praca pośrednika ubezpieczeniowego" - pisze spółka w całostronicowych reklamach zamieszczonych we wtorkowej prasie.
Przeprosiny mają się ukazać też w telewizji. To skutek rozstrzygnięcia sądu w sprawie wytoczonej ubezpieczycielowi przez Polską Izbę Pośredników Ubezpieczeniowych i Finansowych. Zgodnie z wyrokiem sądu gospodarczego, potwierdzonym 22 lutego przez werdykt sądu apelacyjnego, Link4 do 8 marca br. ma obowiązek opublikować pierwsze przeprosiny i wpłacić 100 tys. zł na Zamek Królewski. W sumie do 24 marca br. ubezpieczyciel ma trzykrotnie opublikować w czasopismach "Auto Świat", "Newsweek Polska", "Dzienniku Gazecie Prawnej", "Gazecie Wyborczej", "Wprost" i "Forum", a także w I Programie Telewizji Polskiej "ubolewanie" z powodu swoich reklam. Chodzi o reklamę, w której towarzystwo namawia kierowców do rezygnacji z usług agentów ubezpieczeniowych i kupowania polis przez internet i telefon. "Już 300 tys. klientów pożegnało swoich agentów" - zachęcał Link4, pokazując płaczących po stracie klientów pośredników ubezpieczeniowych.
Źródło: wyborcza.biz