Dobiegł końca pierwszy etap konkursu organizowanego przez Orange Polska w ramach unijnego projektu „Światłowód Wiedzy źródłem motywacji do dzielenia się wiedzą eksperta”. Na podstawie analizy zgłoszeń jury wyłoniło 5 finalistów, którzy wyróżnili się innowacyjnością i skutecznością działań w rozwijaniu kapitału intelektualnego wewnątrz swojej organizacji.Podczas finałowej gali, która odbędzie się 11 czerwca w Reducie Banku Polskiego, o tytuł Ambasadora Zarządzania Wiedzą będą walczyć: BMM, COGNIFIDE, LG DISPLAY, AMREST oraz QUBUSHOTELS.

Na ostatnim etapie konkursu wyróżnione przedsiębiorstwa wezmą udział w konferencji eksperckiej, podczas której będą miały za zadanie zaprezentować swoje najlepsze praktyki. Najlepszy
z najlepszych otrzyma tytuł Ambasadora Zarządzania Wiedzą. Dodatkowo spośród kandydatów internauci wybiorą zdobywcę nagrody publiczności.

Na wybraną firmę można oddawać głosy do 11 czerwca na stronie ambasadorzarzadzaniawiedza.pl/glosowanie/.

Po raz pierwszy w Polsce mamy okazję wybierać firmę, która wśród swoich sztandarowych działań ma budowanie kultury dzielenia się wiedzą - powiedziała Barbara Zych, członek jury. Do konkursu zgłosiło się wiele przedsiębiorstw, spośród których wybraliśmy najlepszą piątkę. Poziom jest bardzo wysoki, więc nie był to łatwy wybór. Nie ukrywam radości z tego powodu, ponieważ świadczy to o tym, że polskie firmy kładą nacisk na skuteczne zarządzanie swoją wiedzą i widzą wartość w inwestowaniu w potencjał ludzki.

Podsumowanie projektu Światłowód Wiedzy poprzedzi cykl inspirujących wykładów podczas konferencji, w której wezmą udział czołowi eksperci w zakresie zarządzania wiedzą. Gościem specjalnym gali będzie Jakub B. Bączek – trener mentalny złotych medalistów Mistrzostw Świata 2014 w siatkówce mężczyzn. Oprócz niego wystąpią: prof. Piotr Płoszajski – kierownik Katedry Teorii Zarządzania SGH, prof. Andrzej Blikle – wieloletni prezes Zarządu A. Blikle Sp. z o.o., Joanna Kamińska – autorka bloga branżowego HR z pasją, Karol Król – założyciel portalu croudfounding.pl, Tomasz Rudolf – współzałożyciel firmy Innovatika, oraz Marcin Osman – trener rozwoju, autor książki „Biznes Ci ucieka”.

Celem konkursu Ambasador Zarządzania Wiedzą jest promowanie idei dzielenia się doświadczeniem - wyjaśnia Karol Król, prelegent i członek jury. Przedsiębiorstwa XXI wieku stoją przed wyzwaniem, jakim jest wdrożenie odpowiedniego poziomu procesu zarządzania wiedzą. Często wiedza ta jest w zasięgu ręki – wystarczy tylko po nią sięgnąć. Dlatego chcemy dać dobry przykład i proponujemy uczestnikom konferencji udział w wykładach, które mogą stać się bodźcem i inspiracją do wprowadzania zmian.

Ambasador Zarządzania Wiedzą to pierwszy w Polsce konkurs, którego ideą jest zwrócenie uwagi na aspekt zarządzania wiedzą.Inicjatywa ma na celu wskazanie oraz wyróżnienie organizacji stosujących najlepsze praktyki, metody oraz narzędzia. Patronat honorowy nad wydarzeniem objął Minister Pracy i Polityki Społecznej oraz Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości.

Więcej informacji o konkursie i konferencji można znaleźć na stronie: www.ambasadorzarzadzaniawiedza.pl

Press kontakt:  info@ambasadorzarzadzaniawiedza.pl