GRAND RAPIDS, Michigan, 28 lutego 2012 r. /PRNewswire/ - Świętując w tym roku stulecie istnienia, firma Steelcase odbywa podróż w przyszłość i zaprasza wiodących myślicieli do dialogu i rozważań nad tym, jak praca będzie zmieniać się na przestrzeni najbliższych stu lat. Początek już w tym tygodniu w ramach TED, kiedy to Steelcase przedstawi program obchodów setnej rocznicy pt. "100 marzeń, 100 umysłów, 100 lat".

Aby obejrzeć materiały multimedialne związane z tą informacją, należy wejść na stronę: http://www.multivu.com/mnr/54759-steelcase-centennial-future-of-work-100-years-dreams-minds-ted

(Zdjęcie: http://photos.prnewswire.com/prnh/20120228/MM58354)

TED to inicjatywa, która skupia się na ideach wartych promocji i zachęca różne osoby do dzielenia się swoimi marzeniami. Przez wiele lat Steelcase pomagało stworzyć przestrzeń, w której uczestnicy TED mogą się ze sobą komunikować i współpracować. W tym roku, z okazji setnej rocznicy powstania, Steelcase zaprasza "TED-sterów" do przyłączenia się do tego dialogu, przedstawienia swoich marzeń i zastanowienia się nad przyszłością świata i pracy.

Jako rozpoczęcie programu "100 marzeń", dzieci z całego świata przedstawiają swoje wyobrażenia o przyszłości w formie oryginalnych prac plastycznych i filmu dokumentalnego "Jeden dzień" w reżyserii zdobywcy Oskara, Daniela Junge. Dialog kontynuowany będzie jako "100 umysłów" - globalni liderzy biznesowi, nauczyciele, innowatorzy i artyści na podstawie marzeń dzieci sformułują własne wizje tego, jak w przyszłości wyglądać będzie praca.

"Od kiedy powstało Steelcase, tj. od roku 1912, badaliśmy ludzkie zachowania w celu dogłębnego zrozumienia pracy, pracowników oraz miejsc, w których są zatrudnieni - mówi James Hackett, prezes Zarządu Steelcase. - Z perspektywy najbliższych 100 lat widzimy, że naszym celem, jako organizacji, jest wspieranie uwolnienia potencjału ludzkiego".

Obchody stulecia stworzą wizję przyszłości pracy, w związku z czym zapraszamy wszystkich, bez względu na wiek i doświadczenie, do dzielenia się swoimi marzeniami i uwolnienia ich potencjału. Film "Jeden dzień" będzie miał swoją premierę podczas prywatnych uroczystości Steelcase, a następnie zostanie udostępniony w Internecie pod adresem http://100.steelcase.com/. Owoce projektu "100 umysłów", z udziałem m.in. lekarza i pisarza Deepaka Chopra'ego, prezesa IDEO Tima Browna, oraz artysty Dale'a Chihuly'ego, którzy przedstawią swoje rozważania w formie artykułów, rysunków, zdjęć i innych materiałów multimedialnych, również opublikowane zostaną na ww. stronie. Ten internetowy dialog moderowany będzie przez laureata nagród Emmy i Peabody, pisarza i dziennikarza, Johna Hockenberry'ego.

Uczestnicy obchodów będą mogli zapoznać się z prognozami przedstawionymi w projekcie "100 umysłów", jak również dodawać nowe pomysły i materiały multimedialne tak, aby uwolnić potencjał ludzki na kolejne 100 lat. Ponadto, goście zaproszeni będą do przedstawiania własnych wizji na stronie w serwisie Facebook "Podziel się swoim marzeniem" https://www.facebook.com/Steelcase.

Konferencja TED będzie trwała w dniach 27 lutego - 2 marca 2012 r. w Centrum Sztuki Performance w Long Beach (Kalifornia).

Informacje o marce Steelcase

Od 100 lat Steelcase wzbogaca ludzką wiedzę na temat biznesu, badając, jak ludzie pracują, bez względu na to, gdzie pracują. Takie dogłębne badania oraz nasze rozwiązania mogą pomóc różnym organizacjom w osiągnięciu wyższego poziomu wydajności, tworząc miejsca pracy, które uwalniają potencjał pracujących.

Steelcase jest dostępne na całym świecie za pośrednictwem sieci kanałów, w tym strony store.steelcase.com, oraz ponad 650 dealerów. Wyniki naszych badań nad miejscami pracy publikowane są w magazynie Steelcase 360, na stronie 360.steelcase.com oraz w formie aplikacji do iPada.

Źródło: Steelcase, Inc.

KONTAKT:

Katie Hasse

tel. +1-616-558-4944

e-mail: khasse@steelcase.com

-

Sara Whitman

tel. +1-212-931-6121

e-mail: swhitman@peppercom.com

Źródło informacji: PR Newswire

UWAGA! Za treść informacji zleconych PAP nie ponosi odpowiedzialności (ZLECONE PAP).