-
półroczne lub kwartalne planowanie celów dla pracowników,
-
przełożenie celów firmowych na cele indywidualne,
-
udział pracowników w ocenie 360 stopni menedżerów,
-
udział pracowników w ocenie kompetencji swoich współpracowników,
-
rozmowy rozwojowe przełożonych z pracownikami,
-
udział pracowników w grupach fokusowych po badaniu zaangażowania,
-
udział pracowników w wypracowywaniu rozwiązań zgłoszonych wcześniej problemów,
-
warsztaty dla menedżerów z udzielania feedbacku pracownikom, prowadzenia rozmów rozwojowych.
-
„Praca pozwalająca mi się doskonalić w tym, co lubię robić" (42,4%).
-
„Praca, gdzie staję wobec nowych zadań i ciągle muszę się uczyć" (21,4%).
-
• ocena kompetencji uwzględniająca opinie współpracowników,
-
• indywidualne planowanie rozwoju (średnio dwa szkolenia rocznie),
-
• możliwość udziału w specjalistycznych konferencjach (także zagranicznych),
-
• dofinansowanie nauki języków obcych,
-
• ścieżki kariery.








