• półroczne lub kwartalne planowanie celów dla pracowników,

  • przełożenie celów firmowych na cele indywidualne,

  • udział pracowników w ocenie 360 stopni menedżerów,

  • udział pracowników w ocenie kompetencji swoich współpracowników,

  • rozmowy rozwojowe przełożonych z pracownikami,

  • udział pracowników w grupach fokusowych po badaniu zaangażowania,

  • udział pracowników w wypracowywaniu rozwiązań zgłoszonych wcześniej problemów,

  • warsztaty dla menedżerów z udzielania feedbacku pracownikom, prowadzenia rozmów rozwojowych.

  1. „Praca pozwalająca mi się doskonalić w tym, co lubię robić" (42,4%).

  2. „Praca, gdzie staję wobec nowych zadań i ciągle muszę się uczyć" (21,4%).

  • • ocena kompetencji uwzględniająca opinie współpracowników,

  • • indywidualne planowanie rozwoju (średnio dwa szkolenia rocznie),

  • • możliwość udziału w specjalistycznych konferencjach (także zagranicznych),

  • • dofinansowanie nauki języków obcych,

  • • ścieżki kariery.