Działy PR lub HR zastanawiają się nad prezentami, które z jednej strony będą związane z działalnością firmy, z drugiej będą łączyć pracowników z marką, a dodatkowo zachęcać do dalszego rozwoju i motywować do pracy. Takim prezentem może być książka - wybór odpowiedniego tytułu lub tytułów dla pracowników konkretnych działów w połączeniu z firmowym brandingiem. Prywatna biblioteczka brandowanych marką Twojego przedsiębiorstwa książek branżowych na półce Twojego pracownika? To możliwe dzięki "Książce na życzenie" od wydawnictwa Wolters Kluwer.

Chcesz nagrodzić zespół swoich sprzedawców za wypracowanie wyjątkowo dobrych wyników w minionym kwartale? Wybierz w księgarni internetowej profinfo.pl tytuł, który chętnie przeczytają przedstawiciele handlowi - poradnik o tym, w jaki sposób prowadzić negocjacje handlowe, jak powinna wyglądać wzorcowa obsługa klienta, jak rozwijać osobistą efektywność lub jak wzbudzać zaufanie u klientów… Zleć branding wybranych książek - dodaj logo Twoje firmy na okładce lub na grzbiecie książki, dołącz do niej brandowaną zakładkę, ulotkę lub banderolę, zmień okładkę na dedykowaną Twojej marce, dodaj indywidulaną dedykację.

Wybierz kilka tytułów, które stanowić będą nawiązanie do działalności twojego przedsiębiorstwa, obranduj je i wręczaj pracownikom na różne okazje. Stwórz biblioteczkę Twoje marki dla każdego pracownika, doceniaj i rozwijaj jego wiedzę.

Sprawdź, jak to zrobić, na www.promocja.wolterskluwer.pl/ksiazka-na-zyczenie/.

Wybierz książki, które zainteresują Twoich pracowników:

* Nie nauczysz dziecka jazdy na rowerze podczas prelekcji
* Być kobietą biznesu
* Czas pokera
* Zachowania konsumentów