Kampania społeczna „Normalne życie po 60.”
\

PKPP Lewiatan rozpoczyna internetową kampanię społeczną "Normalne życie po 60.".

Celem kampanii jest uświadomienie Polakom korzyści, jakie przyniesie podwyższenie wieku emerytalnego. Inicjatorami akcji są PKPP Lewiatan i Forum Młodych Lewiatana.

Wśród korzyści podniesienia wieku emerytalnego, jakie wymienia Lech Pilawski, dyrektor generalny PKPP Lewiatan, są wyższe emerytury, wyrównanie szans kobiet i mężczyzn na rynku pracy, szybsze bogacenie się społeczeństwa. Negatywne skutki braku reformy to podniesienie podatków oraz spowolnienie rozwoju kraju.

Kampania ma charakter edukacyjny. Pracodawcy poprzez edukowanie młodego pokolenia wspierają reformę emerytalną.

Kampania „Normalne życie po 60." ma swój profil na Facebooku www.facebook.com/normalne.zycie.po.60. Internauci w komentarzach mogą odnosić się do poruszanej tematyki, zgłaszać własne propozycje i uzyskać odpowiedzi na nurtujące ich pytania. Wpisy na temat kampanii będą się pojawiały również na Twitterze i wraz z infografikami trafią do blogerów.

Źródło: www.pkpplewiatan.pl, stan z dnia 27 marca 2012 r.

Data publikacji: 27 marca 2012 r.