Facebook, najbardziej znany serwis społecznościowy na świecie, rusza z pierwszą w Polsce kampanią rekrutacyjną. Na razie poszukiwane są osoby do pracy w Dublinie i Londynie.
Pod koniec stycznia media obiegła wieść o tym, że Facebook otwiera biuro w Warszawie. Zanim jednak rozpocznie się rekrutacja do polskiego oddziału firmy, Facebook poszukuje pracowników z językiem polskim do swoich biur w Irlandii i Wielkiej Brytanii. Rekrutacja jest prowadzona za pośrednictwem serwisu rekrutacyjnego Praca.pl i obejmuje cztery stanowiska – dwa zlokalizowane będą w Dublinie (Brand Specialist i Client Partner), a dwa w Londynie (Head of Sales i Client Partner). Wszystkie stanowiska związane są z budowaniem strategii sprzedaży i rozwoju produktu na polskim rynku. Facebook poszukuje pracowników doświadczonych, o kompetencjach managerskich, nastawionych na cel negocjatorów, którzy doskonale znają rynek reklamy i mediów w Polsce. Przede wszystkim poszukiwane są osoby związane z rynkiem reklamy i mediów, które do tej pory pracowały w domach mediowych, agencjach reklamowych i interaktywnych, które mają duże doświadczenie w zakresie sprzedaży (5-10 lat stażu pracy), są zainteresowane social media, rozumieją ich potencjał i znają na tyle dobrze polski rynek mediowy, by być w stanie tworzyć i wdrażać efektywne strategie rozwoju marki Facebook i jej usług na rodzimym rynku.
Źródło: inf. pras. Praca.pl, stan z dnia 20 lutego 2012