Żyjemy w warunkach rynkowych, w których to pracownicy mogą wybierać, często spośród kilku, a nawet kilkunastu podobnych ofert pracy. Wartościowy pracownik, szczególnie o bardzo konkretnych kwalifikacjach, jest na wagę złota. Co zatem zrobić, aby pokazać się z najlepszej strony i przyciągnąć zainteresowanie wartościowych kandydatów?

Dzisiaj tradycyjne ogłoszenie o pracę nie zawsze jest wystarczające. Szczególnie, jeśli szukamy pracowników kreatywnych – grafików, marketerów, PR-owców, strategów. Można skorzystać z pomocy headhunterów albo kanałów komunikacji dedykowanych konkretnej branży. Można też zdecydować się na mniej standardowe środki, takie jak content marketing. Jest to tzw. marketing treści, który poprzez treści publikowane w Internecie trafia do ściśle sprecyzowanej grupy docelowej. Na co należy zwracać szczególną wagę tworząc content? Zawsze powinno się odpowiadać na wątpliwości potencjalnych kandydatów związane z wynagrodzeniem, stabilnością zatrudnienia, atmosferą w pracy, możliwościami rozwoju. A przede wszystkim, co jest bardzo ważne w coraz bardziej zapracowanym świecie, czy praca będzie pozwalać godzić życie zawodowe z prywatnym. Jeśli content będzie rozwiewał te wątpliwości, a co więcej robił to w sposób atrakcyjny dla pracownika, firma ma znacznie większe szanse na jego skuteczność.

Więcej: pl.wikipedia.org/wiki/Content_marketing

Źródło: www.hrstandard.pl, stan z dnia 17 listopada 2014 r.