Zapraszamy do wzięcia udziału w szkoleniu: Jak skutecznie promować aptekę zgodnie z aktualnymi przepisami prawnymi, które odbędzie się 29 października 2012 r. w Warszawie.
Program szkolenia:
1. Prawne podstawy zakazu reklamy aptek i jej działalności;
2. Definicja reklamy apteki - orzecznictwo;
3. Nazwa apteki jako jej reklama;
4. Programy lojalnościowe - spór w doktrynie, stanowisko organów nadzoru;
5. Listy cenowe w aptece i poza nią;
6. Gazetki i ulotki reklamowe;
7. Czasopisma prozdrowotne;
8. Wynajem powierzchni w aptece pod działania prozdrowotne lub reklamowe (dermokonsultacje, konsultacje na temat żywienia etc.);
9. Billboardy, banery i ogłoszenia poza apteką;
10. Reklama na witrynie apteki i w jej wnętrzu;
11. Promocje cenowe;
12. Ogłoszenia w wyszukiwarkach internetowych;
13. Sponsorowanie eventów;
14 Apteki internetowe - zakres dozwolonych informacji, odrębności w zakresie reklamy w stosunku do tradycyjnych aptek;
15. Dozwolone i zakazane formy reklamy produktów leczniczych w aptece;
16. Dozwolone i zakazane formy reklamy FSMP, suplementów i kosmetyków w aptece;
17. Sankcje za naruszenie zakazu reklamy apteki;
18. Podmioty odpowiedzialne za naruszenie zakazu reklamy apteki;
19. Organy właściwe do nałożenia sankcji za naruszenie zakazu aptek;
20. Pierwsze decyzje organów nadzoru w obowiązującym od 1 stycznia 2012 r. stanie prawnym;
21. Niedozwolona reklama apteki jako czyn nieuczciwej konkurencji - konsekwencje prawne;
22. Reklama apteki naruszająca zbiorowe interesy konsumentów - konsekwencje prawne;
23. Reklama aptek a reklama produktów leczniczych;
24. Zakaz zachęt z art. 49 ust. 3 ustawy o refundacji, w brzmieniu nadanym ustawą z dnia 4 czerwca 2012 r. o zmianie ustawy o działalności leczniczej oraz niektórych innych ustaw;
25. Reklama produktów leczniczych;
26. Rabaty;
27. Promocje cenowe;
28. Reklama produktu leczniczego kierowana do profesjonalistów;
29. Odwiedzanie profesjonalistów przez przedstawicieli handlowych lub medycznych;
30. Dostarczaniu lekarzom próbek produktów leczniczych;
31. Sponsorowaniu spotkań promocyjnych dla profesjonalistów;
32. Sponsorowanie konferencji, zjazdów i kongresów naukowych dla profesjonalistów;
33. Gadżety;
34. Darowizny produktowe i pieniężne;
35. Konkursy;
36. Ogólne zasady reklamy środków spożywczych: suplementów diety i FSMP;
37. Zakaz wprowadzania w błąd;
38. Zakaz przypisywania właściwości leczenia i zapobiegania chorobom;
39. Szczególne zasady reklamy suplementów diety;
40. Szczególne zasady reklamy FSMP;
41. Reklama FSMP refundowanych.
Więcej informacji: www.szkolenia.abc.com.pl/x_C_I__P_40184641__PZTA_0D.html
Pełna oferta szkoleń dostępna jest na stronie: www.szkolenia.ABC.com.pl.
\