W siedzibie Organizatora konkursu – Stowarzyszenia Wspierania Rozwoju Miast i Regionów Proregiona - zapadły następujące decyzje: w kategorii „Spot reklamowy” statuetkę Złotego Proma przyznano filmowi województwa podkarpackiego pt. „Innowacyjne Podkarpackie”. W drugiej kategorii – Film prezentacyjny – wygrał Pruszków i jego „Kolej na Pruszków”. Grand Prix Festiwalu powędrowało do Radzionkowa za film „Inwestorów traktujemy po królewsku”. Nagrody w kategorii "Internet i inne" nie przyznano.

W ocenie jury laureat Grand Prix charakteryzuje się wyróżnialnością, spójnością strategiczną i poczuciem humoru. Wyniki konkursu pokazują też, że z roku na rok miasta idą krok dalej jeśli chodzi o promocję, nie bojąc się odważniejszych pomysłów.

Filmy oceniało jury w składzie: Krzysztof Albrychiewicz, wykładowca strategii marki, szef firmy Brand at heart; Dariusz Ziemski, prezes Stowarzyszenia Proregiona i Roman Jarosz, producent filmowy oraz dyrektor marketingu Festiwalu Filmowego w Gdyni ( przewodniczący)

Nagrodzone filmy można zobaczyć na stronie www.promocity.pl