Od 16 listopada przez 14 dni trwania pierwszego etapu konkursu na 20 billboardach rozmieszczonych w całym mieście, eksponowane są zdjęcia przedstawiające Stadion Miejski w różnych odsłonach, ukazujących ważne dla mieszkańców Poznania wydarzenia z nim związane. Zadaniem osób biorących udział w konkursie jest odnalezienie jak największej liczby plakatów i sfotografowanie się na ich tle. Ważna będzie również kreatywność, bowiem najciekawsze zdjęcie wybiorą fani Stadionu.
Po 14 dniach prace, które zakwalifikują się do części finałowej zostaną umieszczone na specjalnie zaprojektowanej aplikacji na Facebooku, w której przez 7 kolejnych dni będzie można oceniać nadesłane prace i głosować na najlepszą. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone na profilu Stadionu w dniu 8 grudnia 2011r.

Wszelkie informacje znaleźć można na profilu www.facebook.com/stadionmiejskiwpoznaniu oraz na stronie internetowej spółki EuroPoznań 2012 http://www.europoznan2012.pl/aktualnosci