Konkurs: wymyśl hasło promujące samorząd i wygraj książkę!

Książka Jacka Pogorzelskiego, właściciela i dyrektora zarządzającego firmy doradztwa marketingowego Prime Code, pt. Praktyczny marketing miast i regionów skierowana jest przede wszystkim do samorządowców i specjalistów od promocji. Autor dostarcza kompletny obraz i co najważniejsze praktyczny przegląd tego, co składa się na marketing miejsc i jak poprawnie powinno się go stosować. Zamierzeniem książki jest dostarczenie wszystkim zainteresowanym wszechstronnej wiedzy o tym, na co warto zwrócić uwagę, pracując z marką miejsca.


"Promocja jest tylko jednym z elementów marketingu, a nie całym marketingiem" - to zdanie najlepiej charakteryzuje zawartość książki dr. Jacka Pogorzelskiego poświęconej marketingowi miejsc. Dotychczas wielu autorów książek o tej tematyce skupiało się właśnie na promocji, a nie na budowaniu brandu, czyli silnej, rozpoznawalnej i dającej się doświadczyć marki miejsca. (...)
Robert Stępowski, ekspert marketingu miejsc, redaktor naczelny serwisu www.marketingmiejsca.com.pl

Książka Jacka Pogorzelskiego to pozycja niezwykła, która była w stanie znacznie skorygować moje podejście do tematu. Praktyczne i dosadne ujęcie zadań, jakie należy cierpliwie zrealizować, aby cieszyć się z silnej marki miejsca, a przy tym książka, która po prostu wciąga.
Piotr Lutek, Kancelaria Doradcza Synergia



Zobacz książkę Jacka Pogorzelskiego pt. Praktyczny marketing miast i regionów w ofercie księgarni Profinfo.pl

Pobierz fragment książki

Konkurs: wymyśl hasło promujące samorząd i wygraj książkę!