Projekt MARKOWY SAMORZĄD to nowa inicjatywa Wolters Kluwer Polska, służąca promocji dobrych praktyk w samorządzie. Organizowany przed wydawcę Systemu Informacji Prawnej LEX dla Samorządu Terytorialnego Plus konkurs adresowany jest do wszystkich jednostek samorządu terytorialnego.


Ideą konkursu jest wyróżnienie i nagrodzenie jednostek samorządu terytorialnego, którym udało się wypracować własną markę, rozwijają ją i konsekwentnie budują dobry wizerunek swojego regionu, a przy tym wyróżniają się dynamicznym rozwojem i dobrymi wskaźnikami ekonomicznymi. Pragniemy, by wyróżnione JST stały się wzorem do naśladowania dla innych.


Wizerunek i prestiż

Dzisiaj, określenie „markowy” budzi wyłącznie pozytywne skojarzenia i jest synonimem atrakcyjności oraz wysokiej jakości produktu, usługi czy oferty. Świadome wykreowanie, a następnie zarządzanie marką to skutek przemyślanych działań, podejmowanych przez Samorząd, jego aktywności, a nie tylko rezultat zbiegu okoliczności czy położenia geograficznego. O marce mówi się dopiero wówczas gdy jest ona wynikiem procesu zwanego brandingiem.

Marka miejsca kojarzy się z jego pozytywnym wizerunkiem. Jednak marka to coś więcej – jest swego rodzaju obietnicą składaną klientowi, że w tym oto regionie otrzyma interesującą, wyróżniającą się i dopracowaną ofertę, np. turystyczną, inwestycyjną, rekreacyjną czy edukacyjną. Co więcej, otrzyma ofertę wysokiej jakości, bowiem jest ona najczęściej konsekwencją procesów rozwojowych zachodzących na danym obszarze (np. aby posiadanie cennych walorów przyrodniczych mogło stanowić atrakcyjną ofertę turystyczną, musi być powiązane z inwestycjami w infrastrukturę komunikacyjną itp).


W dobrym towarzystwie

Zapraszamy do udziału w przedsięwzięciu, które podniesie prestiż regionu, umożliwi wzbogacające spotkania z przedstawicielami aktywnych samorządów i ekspertami, oraz zapewni promocję samorządu terytorialnego i jego terenu, dzięki patronom medialnym Konkursu.

Wyróżnieniom w postaci statuetki i certyfikatu, będą towarzyszyć wartościowe nagrody rzeczowe. Ich fundatorem jest m.in. Wolters Kluwer Polska, Uczelnia Łazarskiego, Miesięcznik Gmina Wydawnictwa Publicus.


Udział w konkursie jest bezpłatny.

Wszystkie zarejestrowane i przesłane ankiety zostaną nagrodzone bezpłatnym Informatorem Samorządowym na 2013 r.




Każdy zarejestrowany do konkursu samorząd otrzyma ponadto możliwość umieszczenia bezpłatnie artykułu promocyjnego na www.samorzad.LEX.pl w okresie trwania konkursu przez zgłoszone JST; oraz zaproszenie dla pracowników zgłoszonego JST na cykl seminariów

Zgłoszenia będą przyjmowane do 05.05.2013 roku.

Spośród nadesłanych ankiet Jury konkursu wyłoni trzy zwycięskie JST w każdej z pięciu kategorii. Ogłoszenie wyników i wręczenie nagród odbędą się podczas Gali Finałowej 28 maja 2013 w Warszawie.

Dowiedz się więcej o I edycji Konkursu MARKOWY SAMORZĄD>>>>

Patronem Medialnym wydarzenia jest Serwis Samorządowy www.samorzad.lex.pl