Kwestia ceny za profesjonalne wsparcie w zakresie marketingu, promocji czy public relations jest główną barierą szczególnie dla małych i średnich firm. Słysząc o astronomicznych kwotach wydawanych na reklamę w mediach – np. w telewizji, trudno dziwić się negatywnym reakcjom. Drugi, związany z tym i najczęściej powoływany argument osób, które nie wierzą w skuteczność lub nie doceniają działań promocyjnych to utożsamianie reklamy z promocją. Tymczasem reklama jest jedną z form promocji, ale nie koniecznie najskuteczniejszą w przypadku usług profesjonalnych.
Właściciele kancelarii i biur podatkowych obawiają się też braku znajomości ich branży przez firmę reklamową lub agencję PR. Tu rzeczywiście warto brać pod uwagę doświadczenie w zakresie obsługi podmiotów z branży podatkowo-księgowej, która rządzi się swoimi prawami i wymaga zastosowania innych niż instrumentów niż stosowane przy obsłudze innych zleceń.
| Dowiedz się więcej z książki | |
![]() |
Ustawa o doradztwie podatkowym. Komentarz
|









