Doświadczenie i referencje. O doświadczeniu i sukcesach – szczególnie w branży danego klienta należy informować na wszelkie możliwe sposoby. Równie ważne są referencje – czyli opinie zadowolonych klientów, którzy skorzystali już z usług kancelarii. W folderze i na stronie internetowej warto zaprezentować się z dwóch perspektyw: kancelarii  - pokazując swój dorobek, wiedzę, doświadczenie i dokonania oraz z perspektywy klienta – poprzez ich pozytywne opinie i polecenie współpracy z kancelarią.

Specjalizacja. Klient oczekuje usługi skrojonej na miarę swoich potrzeb. Jeśli ma skomplikowaną sprawę podatkową, która ma trafić do sądu, będzie szukał kancelarii, która specjalizuje się w reprezentowaniu klientów w postępowaniach i ma na tym polu sukcesy. Jeśli prowadzi działalność w określonej branży, szczególnie jeśli jest to działalność nietypowa, zainteresuje go takie biuro, które zna tę specyfikę i przepisy odnoszące się do jego branży.

Dobra komunikacja. Unikanie żargonu podatkowego, zrozumiała, przyjazna komunikacja to równie ważna sprawa, jak wysoka jakość usług. Konieczne jest dopasowanie kanałów komunikacji do oczekiwań klienta – jedni preferują kontakt osobisty, innym wystarczy kontaktować się mailowo i telefonicznie.

Jasne zasady rozliczeń. Przejrzyste i zrozumiałe dla klienta cenniki, ustalenie zasad wynagradzania już na wstępie współpracy i szczegółowe, jasne rozliczenia to skuteczny sposób na uniknięcie wielu nieporozumień. Na tle finansowym łatwo o konflikt, dlatego nie warto traktować tych kwestii  jako tabu w rozmowach z klientem. Bardzo często zdarza się, że klient jest skłonny zapłacić kancelarii wyższą stawkę, jeśli tylko zasady rozliczeń będą dla niego zrozumiałe.