„Mój Pracuj” to miejsce, w którym użytkownik serwisu zamieszcza swoje CV, dostępne dla pracodawców, określa także, jakie oferty pracy są dla niego interesujące. Nowa wersja konta została uzupełniona o kilkanaście nowych funkcji, które ułatwią użytkownikom wybór ogłoszeń, ich porządkowanie i archiwizację. Użytkownikowi konta, który uzupełnił historię zatrudnienia, wykształcenia oraz dodał plik z życiorysem, wystarczy jedno kliknięcie by wysłać odpowiedź na wybraną ofertę pracy. O tym, jakie to były oferty przypomni zakładka „Aplikowałeś na”. Preferencje kandydata są zapamiętywane. Użytkownik konta „Mój Pracuj”, któremu spodoba się ogłoszenie i doda je do „Ulubionych”, będzie mógł bez ponownego szukania wrócić do niego w dogodnym dla siebie momencie. Listę ogłoszeń, odpowiadających wybranym kryteriom, można dodatkowo filtrować według wymaganego języka obcego, wynagrodzenia, poziomu stanowiska, branży i nazwy potencjalnego pracodawcy, formy zatrudnienia, a także okresu, z którego pochodzi ogłoszenie.

Więcej: www.pracuj-dla-mediow.pl/wirtualny-asystent-w-pracuj-pl/

Źródło: inf. pras. pracuj.pl, stan z dnia 13 marca 2012 r.

Data publikacji: 13 marca 2012 r.