Wydarzenie organizowane przez firmę INTEGRITY odbędzie się 27 listopada w Warszawie, Hotel Lord, Al. Krakowska 218 i jest skierowane do wszystkich praktyków biznesu, którzy chcą osiągnąć kompletny wymiar sukcesu i spełnienia. Wśród wielu znakomitych prelegentów znajdują się m.in.: wielokrotny medalista Artur Partyka czy prof. Bolesław Rafał Kuc.

Menedżer Nowej Ery

W dzisiejszych czasach menedżerowie biorą udział w licznych szkoleniach, warsztatach, procesach coachingowych i mentorskich. W rezultacie są zmuszeni nieustannie podnosić swoje możliwości, jednocześnie będąc poddawanym presji osiągania coraz lepszych wyników. Wielu z nich brakuje czasu i miejsca na głębszą refleksję nad poczuciem spełnienia i sensu wykonywanej pracy. Menedżerowie potrzebują skutecznego sposobu na to, aby z mistrzowską precyzją realizować swoje plany w zmiennym otoczeniu biznesowym i jednocześnie zadbać o osobistą sferę życia . Odpowiedzią na te potrzebę kompleksowego ujęcia rozwoju jest indywidualne podejście wzorowane na rozwiązaniach stosowanych w sporcie zawodowym. Trening ten jest inspirowany rozwiązaniami stosowanymi w Polskim Związku Lekkiej Atletyki, gdzie podobnie jak w biznesie, liczy się przede wszystkim wynik.

Nowy trend czy realna potrzeba?

Czy sport w biznesie to nowy trend czy już realna potrzeba?  Czym jest osobiste mistrzostwo i jakiego klucza potrzeba, by je osiągnąć? Na te i inne pytania wspólnie spróbują odpowiedzieć uczestnicy pierwszej konferencji z cyklu „Sport w Biznesie”. Podczas wydarzenia wystąpią znakomici eksperci i uznani praktycy biznesu, którzy podzielą się swoimi doświadczeniami w osiąganiu sukcesów. W programie znajdują się między innymi wystąpienia Artura Partyki, multimedalisty Igrzysk Olimpijskich i Mistrzostw Świata, który opowie o swojej drodze do mistrzostwa; prof. Bolesława Rafała Kuca, który odpowie na pytanie, jakie są punkty wspólne w sporcie i biznesie; a Yann Gontard, Dyrektor Generalny Sodexo Polska sp. z o.o. uzasadni, dlaczego sport stał się jego stylem życia. W podsumowującej konferencję debacie pt.: „Jak dostać się do Ligi Mistrzów i jak w niej pozostać?”, oprócz wspomnianych już Gości, udział wezmą: Mik Kuczkiewicz, Prezes Zarządu Hay Group; Jerzy Skucha, Prezes Polskiego Związku Lekkiej Atletyki; Stefan Golonka, Prezes Kraft Foods Polska w latach 1992-2012; Andrzej Borczyk, Dyrektor HR Microsoft Polska oraz Ewa Czertak i Katarzyna Orzeszek, autorki koncepcji sportu w biznesie i organizatorki konferencji, reprezentujące firmę INTEGRITY.

– Organizując pierwszą konferencję z cyklu „Sport w Biznesie” chcemy podtrzymać  olimpijskie emocje popularyzując nowy trend, jakim jest wykorzystanie rozwiązań sportu wyczynowego w biznesie. Jesteśmy przekonane, że każdy chce osiągnąć mistrzostwo, czy to w sporcie, czy w życiu zawodowym. Dzisiejsi menedżerowie potrzebują skutecznego sposobu na to, aby z mistrzowską precyzją realizować swoje plany. Siła, jaką czerpią z indywidualnego treningu sportowego, pozwala im to mistrzostwo osiągać, wchodząc na wyższy poziom własnych możliwości, kondycji psychicznej i wykorzystania ukrytych rezerw własnego potencjału. Jest to więc program na miarę Menedżera Nowej Ery, który jest w stanie sprostać wszystkim wyzwaniom, jakie przed nim stoją. – mówią Katarzyna Orzeszek i Ewa Czertak, założycielki firmy INTEGRITY i autorki koncepcji sportu w biznesie.

– W erze zarządzania wiedzą szczególnego znaczenia nabiera doskonalenie umiejętności i kompetencji menedżerów. Od nich oczekuje się nie tylko wysokiego poziomu inteligencji, zwłaszcza emocjonalnej, ale także wrażliwości społecznej. Zastosowanie koncepcji sportu w biznesie jest więc propozycją dla tych, którzy chcą osiągać więcej, planują kształtować swoje otoczenie, wywierać wpływ na bieżące sprawy i pozostawić po sobie trwały ślad. Ta nowatorska metoda i narzędzia pozwalają na rozwój kariery, dla której granicą są tylko ambicje menedżera. – mówi prof. dr hab. Bolesław Kuc, ekspert w dyscyplinie nauk o zarządzaniu.

I Konferencja z cyklu „Sport w Biznesie”

Partnerami wydarzenia są Polski Związek Lekkiej Atletyki, Hay Group Sp. z o.o., Holmes Place oraz firma EMInspirations. Patronat medialny nad wydarzeniem objęły magazyny Manager Magazine, Personel Plus, F5 Trend Book, wydawnictwo Wolters Kluwer, Gazeta Finansowa, portale Bankier.pl, Wyborcza.biz, g24.pl, Qbusiness.pl, Biznesnafali.pl oraz PRoto.pl.