Od jakiegoś czasu można usłyszeć, że rola komunikacji wewnętrznej się zmienia. Zmienia się, ponieważ pracę zaczynają nowe pokolenia ludzi, którzy wchodzą na rynek pracy z nowymi oczekiwaniami. Zmienia się z powodu tworzenia się nowych rynków, presji oraz struktur ekonomicznych. Ale chyba przede wszystkim zmienia się z powodu nowych technologii i sposobów na ich używanie, które szybko zmieniają to, jak pracujemy razem i to, czego oczekujemy od swojej pracy.
Narzędzia społecznościowe, które pozwalają na cyfrową interakcję między ludźmi, tworzą nowe możliwości współpracy między zespołami: pracownicy mogą uczyć się i dzielić się innowacjami poprzez sieci, zaś społeczność może rosnąć w przestrzeni cyfrowej, łącząc ludzi ponad podziałami geograficznymi. Te zmiany, razem z nową generacją łatwych w użyciu urządzeń mobilnych i związanymi z tym oczekiwaniami kontaktu z technologią, prowadzą do nowych możliwości cyfrowych w pracy. Razem ze wszystkimi nowymi narzędziami przychodzą nowe wymagania dla organizacji.
Więcej: komunikat.rrcc.pl/2015/12/odrodzenie-komunikacji-wewnetrznej-spolecznosci-cyfrowe
Źródło: komunikat.rrcc.pl, stan z dnia 15 grudnia 2015 r.