Specjaliści do zadań specjalnych
\

Dziedziny takie jak CSR, czy employer branding zyskują coraz więcej zwolenników w firmach, ale jak wynika z analizy ofert opublikowanych w serwisie Pracuj.pl na polskim rynku propozycji pracy w tych obszarach nadal jest stosunkowo niewiele. Czy warto zatem kształcić się w tym kierunku i jakie kompetencje trzeba mieć by zostać specjalistą ds. społecznej odpowiedzialności biznesu albo wizerunku firmy jako pracodawcy?

Od początku tego roku w serwisie Pracuj.pl opublikowano zaledwie 5 ofert dla osób zainteresowanych CSR i 8 dla chcących zajmować się employer brandingiem. Aktualnie poprzez serwis specjalisty ds. CSR i sponsoringu szuka firma produkująca sprzęt elektroniczny (wymagane m.in.: 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku i wyższe wykształcenie z zakresu marketingu i komunikacji), a asystenta ds. HR i Promocji, w którego zakres obowiązków wchodzi między innymi promocja zatrudnienia w tej firmie w Internecie i na uczelniach, szuka firma technologiczna.

Więcej: www.pracuj-dla-mediow.pl/specjalisci-do-zadan-specjalnych

Źródło: pracuj.pl, stan z dnia 24 września 2012 r.

Data publikacji: 24 września 2012 r.