Rząd chce walczyć też z krzywdzącymi stereotypami funkcjonującymi na rynku pracy w stosunku do mam. Rodzice powinni dzielić się równo obowiązkami rodzicielskimi i tak też powinni być traktowani przez pracodawców. Celem jest przełamanie ciągle złych statystyk demograficznych i prognoz jeśli chodzi o dzietność.

Celem kampanii jest także promocja strony www.rodzina.gov.pl, która agreguje najważniejsze informacje związane z obszarem polityki rodzinnej, które do tej pory rozsiane były po wielu różnych serwisach. Na stronie znajdują się informacje m.in. o: żłobkach, urlopach rodzicielskich, żywieniu w ciąży, rządowym programie Mieszkanie dla Młodych, przedszkolach, dofinansowaniu in vitro czy świadczeniach rodzinnych. Kampania ma zachęcić rodziców do jej odwiedzania.
Strona www.rodzina.gov.pl prowadzona jest przez Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej we współpracy z Ministerstwem Edukacji Narodowej , Ministerstwem Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej, Ministerstwem Zdrowia i Kancelarią Premiera.